השאירו פרטים ונדבר בהקדם האפשרי:

סיפורי הצלחה

שטיין – פטור ממס

שטיין, יליד 1937, מהנדס עצמאי, סובל מליקויים רפואיים רבים: מחלות לב, ריאות, נפש וסכרת, הגבלה בתנועות הצוואר, הפרעות במתן שתן, ירידה בשמיעה ועוד. למרות מצבו הרפואי וגילו המתקדם, שטיין ממשיך לעבוד כרגיל ומשתכר שכר נאה ממנו נהג לשלם מס הכנסה.

נוכח ליקוייו הרפואיים הרבים ולאחר התייעצות חברית עם מומחה בתחום, פנה שטיין באופן עצמאי, והגיש תביעה לפטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות.  וועדה רפואית מסכמת אשר נערכה ביום 21/07/2019, קבעה לו דרגת נכות צמיתה בשיעור של 82.29% החל מיום 01/01/2018. דרגת נכות הנמוכה מ-90% אינה מזכה את התובע בפטור ממס, אולם שטיין החליט שלא לוותר ולפנות לעו"ד מומחה בתחום לצורך הגשת ערר באופן מקצועי.

שטיין הגיע למשרדי בהמלצת קולגה בתחום. לאחר מעבר על כל המסמכים הרפואיים והפרוטוקולים של כל הוועדות הרפואיות מדרג ראשון מצאנו כי ניתן לערר על לא פחות מ-9 עניינים, חלקם טענות ששטיין כלל לא העלה וחלקם ליקויים שלא נקבעו בגינם דרגות הנכות המשקפות את מצבו. נוצרה בנינו כימיה ושטיין החליט שהוא מאמין בי, חתמנו על הסכם ויצאנו לדרך.

שטיין הופנה על ידי להשלים את הבדיקות נוספות, המסמכים הדרושים התווספו, הערר המנומק נכתב והוגש, ושטיין זומן לוועדות רפואיות אליהן הגיע בליווי צמוד שלי. הוועדות קיבלו את רוב טענות הערר, והוועדה המסכמת, אשר נערכה ביום 24/01/2020, קבעה לו דרגת נכות המזכה בפטור (מעל ל-90%) מיום 08/06/2017 ואילך.

נוכח החלטה זו שטיין קיבל החזרי מס בסך של 276,420 ₪ עבור השנים 2017-2019, והינו פטור מתשלום מס הכנסה לכל יתרת חייו. בנוסף, בעקבות ההחלטה הוא נהנה גם מהנחה בגובה של כ-40% מארנונה ומהטבה של מס רכישה מופחת בקניית דירה למגורים.

שטיין, אשר ניסה לטפל בתביעה לבד, הבין על בשרו כמה חשובה והכרחית היא העזרה המקצועית של עורך דין בקיא בתחום, שכן פעמים רבות הדקויות הקטנות בהגשת התביעה הן אלו שעושות את ההבדל בין כשלון להצלחה ובמקרה הזה בין קבלת פטור ובין תשלום מלא של מס הכנסה.

Paste your AdWords Remarketing code here