השאירו פרטים ונדבר בהקדם האפשרי:

סיפורי הצלחה

אבי- פטור ממס

אבי – פטור ממס

אבי, יליד 1945, בעל עסק עצמאי, סובל מליקויים רפואיים רבים, ובהם מפרצת באבי העורקים, מחלת לב, כאבי גב, דליות, תת פעילות של בלוטת התריס, גאוט, בקע בטני, צלקות ניתוחיות ויתר לחץ דם. חרף מצבו הרפואי אבי ממשיך לעבוד כרגיל ומשתכר שכר נאה ממנו נהג לשלם מס הכנסה.

נוכח ליקוייו הרפואיים הרבים פנה אבי לאחת החברות הידועות למימוש זכויות רפואיות והגיש בעזרתה תביעה לפטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות. בסיום ההליך, ועדה רפואית שנערכה ביום 02/08/2015, קבעה לאבי דרגת נכות צמיתה בשיעור של 87.4% החל מיום 01/01/2014. דרגת נכות זו נמוכה מ-90% ולכן אינה מזכה בדבר את החולה. אבי והחברה למימוש זכויות לא ויתרו והגישו ערר על החלטת הועדה הרפואית. ועדה רפואית לעררים, אשר נערכה ביום 03/07/2016, קבעה לאבי דרגת נכות צמיתה בשיעור של 88.94% החל מיום 01/01/2014. ממש קרוב ל-90%, שהיו שווי ערך עבורו לפטור מלא מתשלום מס הכנסה והחזרי מס רטרואקטיביים משנת 2014, אולם בפועל הוא נותר עם ידיות ריקות וזכויות הזהות לאדם בריא לחלוטין.

אבי היה נחוש שלא לוותר ולא להרים ידיים והחליט לבחון אופציה להגשת ערעור נוסף, הפעם על החלטת הועדה הרפואית לעררים. בחברה למימוש זכויות רפואיות הסבירו לו שאין ביכולתם לעזור לו שכן ערעור נוסף הוא בעצם ערעור לבית הדין לעבודה, שמהווה פעולה משפטית, ועל פי חוק אין באפשרותם לספק לו שירות משפטי ועליו לפנות לעורך דין. למעשה בנקודת זמן זו החברה נאלצה להרים ידיים ולא יכלה לעזור לאבי לממש את זכויותיו הרפואיות כפי שהתחייבה בפניו.

אבי הגיע למשרדנו בהמלצת הרו"ח שלו. לאחר מעבר על כל המסמכים הרפואיים והחלטות שתי הועדות הרפואיות מצאתי מס' נקודות שמהוות עילות לערעור לבית הדין לעבודה בבקשה להחזרת התיק לדיון נוסף בועדה הרפואית לעררים. אבי שמח שאני מאמין בהמשך המאבק, והחליט שהוא מעוניין להיעזר בשירותי.  בית הדין לעבודה קיבל את מרבית הטענות, הדיון הוחזר לועדה הרפואית לעררים וזו קבעה לאבי דרגת נכות צמיתה בשיעור של 92% מיום 01/01/2014.

נוכח החלטה זו אבי קיבל החזרי מס בסך של 242,168 ₪ עבור השנים 2014-2018, נהנה מחסכון מקסימלי מתשלום מס בשיעור של 307,800 ₪ עבור שנת 2019, אשר הייתה שנה מוצלחת במיוחד עבור העסק שלו, וממשיך ופטור מתשלום מס הכנסה לכל החיים. . בנוסף, בעקבות ההחלטה אבי נהנה גם מהנחה בגובה של כ-40% מארנונה ומהטבה של מס רכישה מופחת בקניית דירה למגורים.

אבי שהאמין לפרסומים ולהבטחות של החברות למימוש זכויות רפואיות התאכזב כאשר גילה שבפועל השירות שהוא מקבל הוא חלקי בלבד. מלבד העובדה שלוועדות הרפואות הוא הגיע ללא ייצוג הוא אף נאלץ לחפש עורך דין שימשיך ויטפל בתיק לאחר שהועדה הרפואית לעררים נסתיימה בתוצאה מאכזבת, וכך הוא נאלץ להבין על בשרו היטב מה המשמעות של הכוכבית הקטנה המציינת שהייעוץ אינו כולל שירות משפטי.

מקרה זה חוזר על עצמו רבות, לעיתים אין דרך חזרה ולאחר ועדה רפואית לעררים לא ניתן למצוא סיבות כדי לפנות לבית הדין לעבודה ולהחזיר את התיק לדיון נוסף ולכן חשוב לבחור בקפידה את מי שילווה את התובע מרגע הגשת התביעה ועד לסיומה.

Paste your AdWords Remarketing code here